رسالت ما در صوتی ها چیست ؟



در این سیستم سعی بر این است تا بهترین های مورد نظر هواداران و شنوندگان در معرض دید ایشان قرار بگیرد .

به اینصورت بدون اتلاف وقت و در زمان کمتری امکان یافتن منابع مورد نظر سریعتر اتفاق خواهد افتاد .

در پلتفرم صوتی ها ، هر کاربری میتواند فایل صوتی گوش داده و یا از فروشگاه سیستم فایلهای دارای کپی رایت را خریداری کرده و سپس استفاده نماید .

در صوتی ها حتی میتوانید موزیک ویدئوهای متناسب با سلیقه خود را نیز یافته و یا بر اساس پیشنهادهای سیستم ، آنها را مشاهده نمایید .

امکان دنبال کردن خوانندگان ، ناشرین و کاربران نیز فراهم شده تا در یک شبکه تعاملی امکان برقراری ارتباطات دو سویه فراهم گردد.

ناشرین ، تولیدکنندگان و هنرمندان موسیقی می توانند بدون نیاز به ارتباطات آتی با گردانندگان صوتی ها ، نسبت به ایجاد پنلی کاملا مستقل اقدام و تولیدات خود را بارگذاری و در صورت نیاز قیمت گذاری کرده و بفروش برسانند .

این امکانات بصورت کاملا رایگان در اختیار همگان قرار دارد .

لازم است بدانید در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی در میزان استفاده از فضای بارگذاری فایلها برای هیچ یک از کاربران وجود نداشته و به راحتی و با خیالی آسوده می توانند نسبت به آپلود و به اشتراک گذاری فایلهای خود اقدام نمایند .

امکانات زیادی در حال حاضر در اختیار شما همراهان صوتی ها قرار گرفته و در آینده و با توجه به ایده پردازی های انجام شده ، به مرور امکانات جدید به سیستم اضافه شده و منتشر میگردد.

صوتی ها در نظر دارد با ایجاد فضایی تعاملی در کشور ، ضمن حمایت از آثار تولید شده توسط هنرمندان و تولیدکنندگان موسیقی ، بستری مناسب جهت ارائه سریع و بدون واسطه این آثار ایجاد نماید.

شاید یک شنونده ی خانگی نیز بخواهد موسیقی و فایلهای صوتی ارزشمند خود را قیمت گذاری و عرضه نماید ، که در بستر صوتی ها به سادگی امکان خرید و فروش این آثار و تولیدات فراهم و در دسترس قرار گرفته است.

هدف ما جلب رضایت و لذت هر چه بیشتری شماست ...


منتشر شده در ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / در ژانر اخبار

نظر

برای نظر دادن وارد شوید
بعدی
loading....