هشتگ ها در صوتی ها چه کاربردی دارند ؟



هشتگ ها بصورت کلمات کلیدی در درون یک سیستم عمل میکنند و باعث میشوند تا کاربران بر اساس همین موارد ، خیلی سریع و آسان ، موارد مرتبط با نیاز خود را مرتب و لیست شده دریافت کنند .

بطور مثال آهنگی در صوتی ها بارگذاری شده که تک نوازی سنتور میباشد و هشتگ مرتبط با آن با 2 هشتگ سنتور و تکنوازی درج و ثبت گردیده است .

حال اگر کاربری بدون جستجو در سایت بر روی هشتگ های پیشنهادی در صوتی ها کلیک نماید و یکی از اینها سنتور یا تکنوازی ( که در مثال بالا به آن اشاره شد ) باشد ، کاربر ، این آهنگ را در لیست ارائه شده از سوی سیستم بر اساس تاریخ دریافت نموده و سریع تر به مقصد خود می رسد .

پس در هنگام درج یک هشتگ برای فایل خود باید دقت نمایید تا بهترین هشتگ و مناسب ترین را انتخاب کرده تا کاربران سریع و راحت به فایل شما دسترسی پیدا کنند.

استفاده از هشتگ های طولانی نیز بنا به تجارب بدست آمده پیشنهاد نمیشود .

پس استفاده صحیح از هشتگ ها در سیستم صوتی ها می تواند رتبه فایل شما را در سیستم ارتقاء داده و بالطبع در جریان کل سیستم ، رتبه ی فایل صوتی شما نیز در رنکینگ جهانی افزایش می یابد .




منتشر شده در ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ / در ژانر اخبار

نظر

برای نظر دادن وارد شوید
دسته بندی ها
کلاسیک پاپ راک جاز بین الملل سنتی محلی و نواحی مذهبی الکترونیک آموزشی پادکست ورزشی حماسی - ملی موسیقی بی کلام موسیقی متن فیلم سخنرانی - همایش رپ اخبار کتاب صوتی دکلمه و شعر کودک و نوجوان تلفیقی گفتگو و مناظره زنگ موبایل تبلیغات شنیداری
مطالب برتر
بیوگرافی کامل علیرضا قربانی
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۵/۱۴ ،۱۱:۴۲:۰۶ +۰۴:۳۰
هشتگ ها در صوتی ها چه کاربردی دارند ؟
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۱/۳۱ ،۲۱:۴۸:۰۴ +۰۴:۳۰
رسالت ما در صوتی ها چیست ؟
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۱/۲۰ ،۲۲:۰۸:۰۰ +۰۴:۳۰
«علی زند وکیلی» رکوردار بیش‌ترین بیننده شد
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ،۱۷:۵۸:۲۰ +۰۳:۳۰
کیهان کلهر در ونیز به روی صحنه می‌رود
ایجاد شده در ۱۴۰۰/۴/۲۰ ،۱۷:۴۹:۴۲ +۰۴:۳۰
© صوتی ها - سرویس اشتراک صوت و موسیقی ۱۴۰۳
بعدی
loading....