دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب‌وکارها، موفقیت یا شکست در بازاریابی است. براساس نظردان و برَد استریت، ۴۸ درصد شکست‌ها در کسب‌وکار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد.
در این کتاب قدرتمند و کاربردی بازاریابی، ۲۱ ایده کلیدی و ایده‌های فرعی بسیاری را می‌آموزید که می‌توانید برای بهبود نتایج بازاریابی استراتژیک خود آن‌ها را بلافاصله به‌کار گیرید.
نویسنده : برایان تریسی
مترجم : مهدی قراچه داغی
لایک
کتاب صوتی بازاریابی از برایان تریسی
توسط مجید فرد
21
فایل
فایل های بیشتری بارگیری شود
بعدی
loading....