بیوگرافی سید حسن آقامیری



به گزارش روابط عمومی صوتی ها ، سید حسن آقامیری خوانساری (متولد 17 اسفند 1358 تهران) روحانی ایرانی است که بیشتر به دلیل سخنرانی‌های متفاوت با رویکرد رحمانیت خداوند در ایران مشهور شده‌‌است.

مخالفت‌ها با آقامیری و سخنرانی‌های جنجالی اش و همزمان با گسترش و همه‌گیری فضای مجازی بویژه تلگرام از سال 1395 نیز شروع شد و خبرگزاری‌های نزدیک به حکومت ایران از سخنرانی‌های او به دفعات انتقاد کرده‌اند و همچنین افراد مختلف از جمله رائفی پور، مهدی دانشمند، طه حجت و تنی چند دیگر، در مقام پاسخ به او برآمده بودند.

خلع لباس دائم در دی ماه 1397 آقامیری با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه روحانیت به ریاست دادستان کل کشور به دو سال زندان که 5 سال تعلیق شده و خلع لباس دایم محکوم شده‌است.

بعد از اعلام خبر حکم آقامیری بسیاری برای آشنایی با او پیگیر ماجرا شدند به طوری که طی مدت یک هفته بیش از 400 هزار نفر به دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام او افزوده شد.

افرادی مختلفی چون معصومه ابتکار و تنی چند از سیاسیون در پی صدور این حکم در رسانه‌های اجتماعی از آقامیری حمایت کردند.اجرای حکمدر اسفند ماه 1397 آقامیری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از اجرای حکمی که برایش صادر شده داد.

در خصوص نحوه اجرای حکم نیز با تماس دادگاه ویژهٔ روحانیت قم به اجرای احکام دادگاه مراجعه کرده و به نیابت از دادگاه ویژهٔ تهران حکم خلع لباس دائم و دو سال حبس تعلیقی به مدت پنج سال به ایشان ابلاغ شده‌است. قاضی اجرای احکام اعلام نموده‌است که به ما نیابت دادند تا همین‌جا حکم رو اجرا کنیم.

در حالیکه برای حفظ کرامت درخواست کرده بودند این اتفاق در ماشین شان که در خارج از دادگاه است بیافتد، در نهایت ایشان را مجبور کرده‌اند در حضور چشم مراجعه کنندگان لباس روحانیت را درآورده تا اجازه دهند از دادگاه خارج شود.‌‌


منتشر شده در ۰۳ مهر ۱۴۰۰ / در ژانر سخنرانی - همایش

نظر

برای نظر دادن وارد شوید
دسته بندی ها
کلاسیک پاپ راک جاز بین الملل سنتی محلی و نواحی مذهبی الکترونیک آموزشی پادکست ورزشی حماسی - ملی موسیقی بی کلام موسیقی متن فیلم سخنرانی - همایش رپ اخبار کتاب صوتی دکلمه و شعر کودک و نوجوان تلفیقی گفتگو و مناظره زنگ موبایل تبلیغات شنیداری
مطالب برتر
بیوگرافی کامل علیرضا قربانی
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۵/۱۴ ،۱۱:۴۲:۰۶ +۰۴:۳۰
هشتگ ها در صوتی ها چه کاربردی دارند ؟
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۱/۳۱ ،۲۱:۴۸:۰۴ +۰۴:۳۰
رسالت ما در صوتی ها چیست ؟
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۱/۲۰ ،۲۲:۰۸:۰۰ +۰۴:۳۰
«علی زند وکیلی» رکوردار بیش‌ترین بیننده شد
ایجاد شده در ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ ،۱۷:۵۸:۲۰ +۰۳:۳۰
کیهان کلهر در ونیز به روی صحنه می‌رود
ایجاد شده در ۱۴۰۰/۴/۲۰ ،۱۷:۴۹:۴۲ +۰۴:۳۰
© صوتی ها - سرویس اشتراک صوت و موسیقی ۱۴۰۳
بعدی
loading....